torsdag 10. april 2008

Takk for en fantastisk reise inn i web 2.0 verdenen! Har lært veldig mye jeg kan bruke både privat og på jobb!

Min favorittting: Vanskelig å velge - privat har jeg kost meg mest med face-book.
Jobbmessig får jeg god bruk for blogging! Har planlagt å bruke det i forbindelse med et prosjekt vi har med to skoler - jfr å kunne diskutere bøker med elevene tilknyttet prosjektet.
Ellers digget jeg Google-docs. Vil ha god bruk for det når vi skal utarbeide lister til skolebibliotek over forslag til f.eks innkjøp av ny litteratur. Vi er tre som jobber på Pedagogisk avdeling, og da kan vi alle legge til titler når vi kommer over noen.
Har også skjønt at wikipedia er et kjempenyttig redskap i referansearbeid og vil nok bruke det mye.

Vil få en mye bedre, enklere og ikke minst morsommere jobb-hverdag etter kurset. Og ja hvis det er enda mer å lære er jeg klar!!!

Ingen kommentarer: